مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 17:002022-12-21اقتصادي

پویش نوسازی از بم آغاز می شود 


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: پویش نوسازی بافت های فرسوده در 100 شهری که 67 درصد مساحت بافت فرسوده را دارند به مناسبت پنجم دی ماه مصادف با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی برگزار می شود و در این پویش بم، - سفیر نوسازی در کشور خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد آیینی، امروز در نشست خبری اظهار کرد: روز پنجم دی مصادف با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی، پویش ایران تحت عنوان نوسازی آغاز خواهیم کرد.

شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف شتاب دادن به روند نوسازی بافت های فرسوده در اقدامی جهادی سلسله نشست هایی را در 100 شهر با همراهی نمایندگانی از شرکت بازآفرینی شهری ایران، ادارات کل راه و شهرسازی و سفیران بم تدارک دیده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بم برای نوسازی ایران استفاده خواهد شد، افزود: در مقطعی ایران برای بم به پا خواست و هم اکنون در این مقطع بم می تواند به پاخیزد و بمی ها سفیران نوسازی کشور شوند.

اولین پویش نوسازی در 100 شهر کشور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران توضیح داد: در برنامه ای که برای بم تدارک دیده شده مقرر است تا اولین پویش سفیران نوسازی در 100 شهر اول کشور که 67 درصد مساحت بافت فرسوده در آنها قرار دارد (31 استان کشور، جنوب سیستان، لار، جیرفت، شرق سمنان) سفیران بم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش نوسازی از بم آغاز می شود 

پویش نوسازی از بم آغاز می شود